יום ראשון, 3 בפברואר 2013

עובדות על מקום הלינה ב-Courtyard by Marriott Bloomington, בלומינגטון, אינדיאנה, ארצות הברית

בלומינגטון, אינדיאנה, ארצות הברית, Courtyard by Marriott Bloomington

Courtyard by Marriott Bloomington

המיקום המרכזי של Courtyard by Marriott Bloomington יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של בלומינגטון כמו למשל Wylie House אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בCourtyard by Marriott Bloomington תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

בCourtyard by Marriott Bloomington תמצאו 117 חדרים וגם מגרשי טניס ובריכה פנימית. בCourtyard by Marriott Bloomington ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אם תבקשו לשמור על דופק גבוה גם במהלך שהייתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

כל החדרים גדולים ומודרנים, מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון ומשקיפים על הנוף הפנורמי של החצר. החדרים נוחים ומכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה וכספת ובנוסף הם ממוזגים. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Courtyard by Marriott Bloomington תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל WonderLab, בעוד המרחק אל Elias Abel House, Kirkwood Observatory וIndiana University Bloomington הוא כ-20 דקות הליכה. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואתרים תיירותיים, בין השאר Indiana University Art Museum במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, אמבט ספא / ג'קוזי, אגם, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, ספר/מכון יופי, בריכה מקורה, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 175 ביקורות אורחים
43 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 37 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 118 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 112 ביקורות על הצוות, 104 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
58 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 52 אמרו שהמיטות היו נוחות
15 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 14 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
34 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 27 חשבו שהמחיר היה הוגן

310 S College Ave, בלומינגטון, אינדיאנה, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Courtyard by Marriott Bloomington מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בCourtyard by Marriott Bloomington עם hotels-seeker.com.

Courtyard by Marriott Bloomington
בלומינגטון
אינדיאנה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה